10 Kasım 2011 Perşembe

İstem.siz


Konuşmaya ihtiyacım var. Bu dünyaya sövüp saymaya belki. Ama en sonunda, yine mutlu olmaya. Her mutsuzluğa karşılık bir mutluluk saklıyorum içimde. Mutluluk, özlemişim seni. Ne iyi oldu gizlendiğin yerden çıktığın.
Yeni birini istiyor canım, yeni birine hayatımı baştan sona anlatmayı istiyorum. Sabahlara kadar sohbet etmek istiyor canım, her şeyden bahsetmek istiyor. Renklerden konuşmak istiyorum. Sonra her kitaba bir renk uydurmak istiyorum ve her şarkıya ve her şiire...
Farklı bir göz daha kazanmalıyım, hala çok eksiğim. Farklı insanlar tanımalıyım, farklı sesler duymalı ve farklı mısralar okumalıyım. Hayata farklı gözlerle bakmalıyım... Aşkı istiyorum, özgürlüğü istiyorum, eşitliği istiyorum, geceleri ve sokakları istiyorum, bulutları, yıldızları, ağaçları, gökyüzünü, yağan yağmuru, karı ve gözyaşlarını.... İstiyorum ve istemeye devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder