3 Eylül 2011 Cumartesi

Sigarası yandan yanmayan bir orospuyum. Hep kuralları çiğniyorum. Kırmızı ışıkta geçiyorum içimdeki karşı kaldırıma. Köprülerim yok iki yakam arasında, yüzerek geçiyorum. Sigara içiyorum, yere tükürüyorum ve hep küfrediyorum. Dışımda olmayan her neyse, içim onunla dolu. Hayatın yüzünde çıkan ergenlik sivilcesiyim. Ya da belki poposunda kıl dönmesi. İnsanlara sunulan hayatları sevmiyorum. Bu yüzden de hayatı hep rahatsız ediyorum. Hayat dişi bir şeytan, hepimizin tecavüzüne uğrayan. Tanrı yok, varsa da kötü kalpli. Onun yarattığı insanlar da tıpkı onun gibi. Aramızdaki tek iyi, o dişi şeytan belki. Hergün zulme ve işkenceye uğrayan. Bir tecavüzcüden kaçıp, başka birine aşık olan. Zavallı şeytan. zavallı küçük oropsu kırmızı. Zavallı umay, zavallı özgün, zavallı kadın, zavallı adam. Duvarlar çarpıyor yüzümüze. Kapıya koşup duvar bulmak, bu halin adı. Hala koşmaya halin var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder