16 Temmuz 2011 Cumartesi

Vaadedilmeyen Gece

Hangimiz daha önce ölecek diye beklemekten yoruldum. O yüzden sana bir kolaylık yapıp ölmeyi seçiyorum. Çünkü biliyorsun sen hayata tutunmayı başarsan da ben başaramıyorum. Affet beni sevgilim, ben gidiyorum. Senin gözlerinde yanan o harlı ateş bende yok artık. Çok yandım, çok söndüm. Ruhum kayp benim, bulamıyorum. Ben kaldırım kenarlarına aidim; ne bir yuvam var ne de sıcak bir kalbe sığınacak kadar sevgim. Sevilmiyorum, sevemiyorum. Ben sadece, ölüyorum... yaşamaya çalışmaktan, yaşıyor taklidi yapmaktan ve her gece kapadığım gözlerimi lanet olası yeni bir güne açmaktan bıktım artık, yoruldum... dünya korkunç bir yer sevgilim, bunu sen de biliyorsun ama sen bu lanet olası yeri seviyorsun. Oysa benim sana sunabileceğim en olumlu gelecek elele ölebilmek. Ama ben senin ölmeni istemiyorum sevgilim, sen mutlu ol, benim yerime de yaşa istiyorum. Seni seven bir ailen olsun, seni gerçekten hakaden ve sana ölüm yerine güneşli bir gökyüzü sunabilecek bir kadınla evlen, ondan yeşil gözlü çocuklar yap istiyorum. Benim olamayacak kadar güzel bir geleceği senin için arzuluyorum. Sen de biliyorsun ki ben sana böyle bir gelecek sunamam. Ben mutsuzum, ben umutsuzum. O kadın olamam, senin için mutlu çocuklar doğuramam ve elli yıl daha yaşıyorumuş gibi davranamam.... kızma bana, ne olur kızma. Sırf senin için yaşamaya çalışıyordum bunca zaman ama artık başaramıyorum sevgilim. Üzülme ne olur, yalvarırım üzülme. Bir damla bile göz yaşı dökme ardımdan. Ben sadece karanlığım, hiç ışık yok içimde. Seni de bu dünyaya katamam, sana bu acıyı yaşatamam. Sana bir gece bile vaadedemiyorum sevgilim. Anlıyor musun? Benim dünyam kapkaranlık, ne ay var ne de bir yıldız. Oysa sen güneşe layıksın, masmavi aşk dolu bir gökyüzüne ve mutlu olmalısın. Sen benim bu dünyada tanıdığım en iyi adamsın ve bu yüzden de yaşamalı, mutlu olmalısın. Ben sadece gözlerinden yanaklarına akıtacak gözyaşı kalmamış bir kadınım. İçimde kocaman bir hiçlik, kara bir delik var. O kara deliğin seni de içine çekip yok etmesine izin veremem, lütfen anla beni sevgilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder